پذیرفته شده گرامی ورود شما را به دوره کارشناسی ناپیوسته سال 1400 دانشگاه شهید باهنر کرمان خوش آمد می گوئیم

توجه:

قبل از هر اقدامی جهت تسریع در امور پذیرش لازم است مدارک اعلام شده (کلیک فرمایید) را تهیه و اسکن آنها را در اختیار داشته باشید (ضروریست کلیه پذیرفته شدگان به نشانی: https://emt.medu.ir مراجعه و کد رهگیری استعلام مدرک را دریافت نمایند)

قابل توجه پذیرفته شدگانی که مشمول خدمت وظیفه عمومی می باشند:

نظر به اینکه روش دریافت معافیت تحصیلی دانشجویی از تاریخ پنجشنبه مورخ 1400/7/8 توسط سازمان وظیفه عمومی تغییر یافته و دسترسی به پرتال جامع سازمانی توسط دانشجو میسر نمی باشد و دفاتر پلیس 10+ نیز در این خصوص اقدامی انجام نمی دهند این دسته از دانشجویان در صورتیکه بقیه مدارک ثبت نامی کامل باشد بدون بارگزاری مدرک معافیت تحصیلی بطور موقت پذیرش شده و دانشگاه راسا جهت دریافت معافیت تحصیلی این گروه اقدام نموده و در اطلاعیه های بعدی به اطلاع دانشجو خواهد رسانید.

توجه داشته باشید ثبت نام شما در دو مرحله انجام خواهد شد:

مرحله اول:

پذیرش غیر حضوری از تاریخ چهارشنبه  مورخ 1400/7/7  لغایت یکشنبه 1400/7/11 انجام خواهد شد در این مرحله لازم است ضمن آماده سازی مدارک ثبت نامی بر اساس دستور العمل سازمان سنجش و آموزش کشور (کلیک فرمایید) در بازه زمانی اعلام شده به وبگاه دانشگاه شهید باهنر مراجعه و نسبت به بارگزاری مدارک خود اقدام نمایید.

راهنمای پذیرش غیرحضوری

پس از اتمام کامل این مرحله پیامک انجام ثبت نام مرحله اول برای دانشجو ارسال خواهد شد.

مرحله دوم:

در این مرحله برای قطعی شدن ثبت نام لازم است اصل مدارک بارگزاری شده در مرحله اول به همراه سایر مدارک مورد نظر (کلیک فرمایید) را بلافاصله تا 1400/8/10 (غیرقابل تمدید) از طریق پست پیشتاز به آدرس:

کرمان – بزرگراه امام خمینی (ره) – میدان پژوهش – دانشگاه شهید باهنر کرمان – اداره کل خدمات آموزشی دانشگاه - کد پستی: 7616914111 صندوق پستی: 76169133 ارسال نمایند.

 بدیهی است مسولیت عدم ارسال صحیح و کامل اصل مدارک ذکر شده  (کپی مدرک یا مدرک مطابق با اصل قابل قبول نمی باشد) به عهده دانشجو و عدم وصول مدارک به عهده مرجع ارسال کننده مدارک است و دانشگاه در این خصوص هیچ مسولیتی را نمی پذیرد از اینرو خواهشمند است در ارسال مدارک دقت لازم را مبذول فرمایید. درج مشخصات کامل دانشجو از جمله: نام و نام خانوادگی، نام پدر، رشته تحصیلی، شماره دانشجویی، مقطع تحصیلی بر روی پاکت پستی الزامی است.

فرستنده:

نام و نام خانوادگی:                                   نام پدر:                                  رشته تحصیلی:                

مقطع تحصیلی:                                      شماره دانشجویی:                        شماره تلفن همراه:          

آدرس کامل پستی:

گیرنده:

 کرمان – بزرگراه امام خمینی (ره) – میدان پژوهش – دانشگاه شهید باهنر کرمان – اداره کل خدمات آموزشی دانشگاه - کد پستی : 7616914111 صندوق پستی: 76169133 ارسال نمایند. مجددا تاکید می نماید در ارسال مدارک دقت لازم را مبذول فرمایید دانشگاه شهید باهنر هیچ گونه مسولیتی در قبال عدم وصول مدارک عهده دار نیست.

عواقب عدم ارسال یا ارسال ناقص مدارک تا تاریخ ذکر شده (10 آبان ماه 1400 ) به عهده دانشجو است بعد از پایان مهلت ذکر شده فایل این دسته از دانشجویان بسته شده و طبق دستورالعمل ثبت نامی سازمان سنجش لیست این دسته از دانشجویان به سازمان ارسال و از ادامه تحصیل آن ها ممانعت بعمل خواهد آمد. همچنین برای آن دسته از دانشجویانی که مدارک خود را بدون نقص فرستاده اند پس از بررسی و تکمیل پرونده پیامک کامل شدن فرایند ثبت نام ارسال خواهد شد

انتخاب واحد توسط بخش مربوطه انجام خواهد شد.

شروع کلاسهای این دسته از دانشجویان طبق تقویم آموزشی دانشگاه از تاریخ 1400/7/17 خواهد بود.

برنامه هفتگی کلاس های دانشجو تا پایان وقت اداری چهارشنبه مورخ  1400/7/14 در سامانه جامع آموزشی گلستان قرار داده خواهد شد. جهت دسترسی به برنامه هفتگی پس از ورود به سامانه جامع آموزشی گلستان از مسیر: ثبت نام  گزارشهای ثبت نام  ثبت نام  گزارش 88 (برنامه هفتگی دانشجو در طول ثبت نام) اقدام نمایید.

 جهت مشاهده ویدئوها و راهنمای تصویری استفاده از سامانه های آموزش مجازی دانشگاه به آدرس وبگاه گروه آموزشهای آزاد و مجازی دانشگاه به آدرس virtual.uk.ac.ir، بخش آموزش های الکترونیکی مراجعه نمایید.

جهت اطلاع از سامانه‌های برگزاری کلاس‌ها به صورت مجازی در نیمسال جاری به اطلاعیه شماره 38 موجود در تارنمای جامع آموزشی به نشانی https://edu.uk.ac.ir  مراجعه شود. لازم است دانشجویان گرامی قبل از شروع کلاس ها نسبت به نصب نرم افزارهای مورد نیاز بر روی سیستم (کامپیوتر، لپ تاپ، تلفن همراه و ...) خود اقدام نمایند. جهت دریافت نرم افزارهای مورد نیاز اینجا را کلیک کنید.

جهت ارتباط با پشتیبانی آموزش مجازی اینجا را کلیک کنید.

جهت هماهنگی با بخش و استاد راهنمای مربوط از مسیر صفحه اصلی دانشگاه  دانشکده ها  دانشکده مربوطه  گروه های آموزشی  بخش مربوطه  به وبگاه بخش مراجعه و اطلاعات لازم را کسب نمایید و در طول تحصیل نسبت به اخذ مشاوره آموزشی از استاد راهنمای آموزشی خود اقدام نمایید.

جهت انجام هر چه سریعتر و دقیقتر امور مربوط به شما دانشجوی گرامی اداره کل خدمات آموزشی دانشگاه از پاسخگویی تلفنی به مراجعین معذور است ولی جهت ارتباط غیر حضوری با کارشناسان اداره خدمات آموزشی می توانید از مسیر صفحه اصلی دانشگاه و از طریق پشتیبانی برخط اداره کل آموزش هم از طریق ایمیل و هم پشتیبانی برخط جهت پاسخگویی امور مرتبط با اداره خدمات آموزشی اقدام نمایید. 

قبل از هر اقدامی لازم است راهنمای هر کدام از مراحل ذکر شده را به دقت مطالعه کرده و طبق دستورالعمل پیش روید.

همچنین اطلاع دقیق از آئین نامه ها و مقررات آموزشی دوره تحصیلی ضروری است. جهت دریافت آخرین آئین نامه و شیوه نامه مربوط به دانشجویان دوره کارشناسی ناپیوسته پیوسته کلیک فرمائید.

آئین نامه دوره کارشناسی ناپیوسته ورودی 97 و بعد از آن

شیوه نامه دوره کارشناسی ناپیوسته ورودی 97 و بعد از آن